fredag 1. januar 2016

Den spede begynnelse.

Eller kanskje det er mer korrekt å si fortsettelse?

Jeg laget en skuldervarmer i 2013, og har nå tenkt å strikke den en gang til, men med noen justeringer. Blant annet vil jeg bruke litt tynnere garn. Dette er Alpakka Silke fra Sandnes Garn.

Hver gang jeg lager noe nytt, noterer jeg fremgangsmåten, sånn at det skal være lett å finne ut av det neste gang. For det blir veldig ofte en "neste gang". Så nå følger jeg notatene fra sist, og gjør justeringer her og der.

Denne skuldervarmeren lages i flere deler, som hekles sammen til slutt.


8 kommentarer:

  1. Du er flittig med strikkepinnene! :)

    SvarSlett
  2. Det ser ut veldig spennende... gleder meg å se ferdig :-)))
    Ha en riktig god år 2016 med dine.
    Nyttårsklem fra Viola

    SvarSlett
    Svar
    1. Alltid spennende med nye prosjekter :-)

      Slett
  3. Hei! Det skal bli spennende når det blir ferdig.
    Riktig godt nytt år! Anne

    SvarSlett
    Svar
    1. Gleder meg til det :-)
      Godt nytt år!

      Slett
  4. Ja - notater er helt uundværlige - det bruger jeg min blog til - så kan jeg altid lige gå tilbage og se, hvad jeg gjorde sidste gang, hvis jeg lavede ændringer eller andet :-) Skønt med nye strikkeprojekter på pindene - Sandnes alpaca-silke er lækkert garn :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg liker også å komme i gang med nye prosjekter :-)
      Lurt å bruke bloggen for notater.

      Slett