søndag 11. september 2016

Myk, deilig sand.

Folk fra kommunen har holdt på med å lage volleyballbane like ved her. Dit gikk vi i dag. Og der er deilig, myk sand. Beregnet for å kunne gå barføtt. Og med sommertemperaturer som i dag, var det et par i familien som var raske til å sette sko og sokker til side. Jeg beholdt dem på. Var litt pysete i dag.


Og jeg tror Marit har rett, at dette er en Zinnia. I dag kom det sånne gule kryss i midten, og det ser jeg på flere av dem jeg fant ved googling. Vakker, ikke sant?


6 kommentarer:

  1. Ny sand hørtes deilig ut, men jeg hadde nok også beholdt skoene på ;)
    Så bra at det ble riktig navn på blomsten :)

    SvarSlett
  2. Deilig med ny sand - og bare føtter.
    Ha en finfin tirsdag.

    SvarSlett
  3. Deilig med varm sand under føttene! Jeg hadde nok ikke beholdt skoene på hvis jeg kjenner meg selv rett :) Så nyydelig Zinnia :) Ha en fin ettermiddag :)

    SvarSlett