torsdag 7. februar 2013

Hvor lett det er å la seg distrahere.....

I dag var jeg i et møte, hvor vi blant annet fikk presentert forskjellige løsninger innen telefoni. Midt inni powerpoint-presentasjonen var det satt opp noen regnestykker, som eksempler. Av en eller annen grunn så jeg på utregningen, og fant ingen sammenheng mellom de forskjellige regnestykkene. Der satt jeg, og hele mitt fokus var plutselig på matematikk, av alle ting.

Litt senere var det en annen som ba om ordet. Han var ivrig, og viftet med hendene en del, og på hans venstre hånd var en klokke. Det vil si, jeg tror det var en klokke. Det var noe som lignet på en bitteliten mobiltelefon, med ledning og det hele. Tenkte etterpå at jeg burde spurt ham i pausen, for å få det ut av hodet.

Så lett distrahert blir jeg :-) Fikk noe å tenke på til neste gang jeg selv skal presentere noe.

Om jeg fikk noe utbytte av å være i møtet? Jo, absolutt! Det var faktisk mange interessante temaer, og ikke minst viktige møtepunkter med forretningsforbindelser.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar