fredag 26. juli 2013

Sko til kun å sitte med......

Ja, sånn kan det gå :-)

Jeg måtte ha nye sko til en festlig anledning i nærmeste framtid, og har lett gjennom flere butikker med salg. For salg må det være, når det er sko som kun kommer til å bli brukt av og til.

I alle skobutikkene jeg besøkte, var det nesten bare enten veldig høye sko, eller helt flate sko. Og flate sko passer ikke akkurat denne gangen. Eller rettere sagt, til kjolen som er valgt. Dermed endte det med disse, som jeg syns er kjempesøte :-) Men - for meg egner de seg dårlig å gå med. På tross av at jeg ellers liker å gå med høy sko. Det er noe med kombinasjon av antall centimeter og tykkelse på hælene.

Skoene ble kjempefine sammen med kjolen, syns jeg :-) Så er det bare å satse på å sitte mest mulig under selskapet, og ha med seg en reserveløsning.

Skoene er kjøpt hos Skoringen, og heter Stella.



6 kommentarer:

  1. Wow, hvor er de flotte! Jeg kan godt forstå, du faldt for dem - jeg kan desværre ikke gå på så høje hæle, men smukt ser det jo ud :-) Det kunne være sjovt at se dig i den fine kjole ...

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg får øve litt på å gå i dem på forhånd :-)

      Slett
  2. Skoene ser riktig fine ut! Jeg orker ikke å gå med sånne heler, men jeg synes de er riktig flotte. De er mest til å sitte stille med ja!

    SvarSlett
    Svar
    1. Regner med at det blir taler og annet, hvor en likevel må sitte stille ;-)

      Slett
  3. Ja de er lekre, jeg skulle gjerne greid å gå med sånne heler for det er prikken over i`en når en skal være fin.
    Kos deg i selskap, Maritklem.

    SvarSlett