tirsdag 5. november 2013

Forsiktig start.

De første julekortene er dekorert :-)

Jeg har ikke helt bestemt meg for hvilken form de skal få, og prøver noen forskjellige uttrykk. Foreløpig holder jeg en knapp på kortet til venstre. Det blir nok noen flere varinter av det.

Jeg har også lyst til å lage et til av det i midten, men kanskje med noen røde innslag. Bildet på kortet til høyre ble litt større enn jeg hadde tenkt. Hvis jeg får laget det i en mindre størrelse, blir det et kort til av den sorten.



7 kommentarer:

  1. Hvor er det fint, at du laver julekortene selv! Du kunne jeg også have lyst til at prøve :-)

    SvarSlett
  2. Så vakre de er!
    Og så fint å se at du også lager og skriver julekort...syns det blir færre for hvert år..og det som er så koselig:))
    Ønsker en fin kveld:))

    SvarSlett
    Svar
    1. Syns også det er koselig :-) Jeg supplerer de hjemmelagde med ferdige kort vi bestiller hos en fotobutikk.

      Slett
  3. Så flotte kort du har laget! Motagerene er heldige :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :-) Håper jeg rekker å lage en del.....

      Slett
  4. There are some interesting points in time in this article but I don’t know if I see all of them center to heart. There is some validity but I will take hold opinion until I look into it further. Good article , thanks and we want more! Added to FeedBurner as well Obat Paru Paru Basah

    SvarSlett