torsdag 3. april 2014

Noe å glede seg til.

Ja, det blir ikke så ofte tid til egenpleie, og slettes ikke ansiktsmaske. Men nå kjenner jeg at det skal jeg gjøre, når feberen har sluppet taket. Ha noe hyggelig å se fram til, og som gjør at en kjenner seg friskere.

Min erfaring med forskjellige typer masker er altså begrenset. Denne valgte jeg av den enkle grunn at den rett og slett kan dras av når den har virket lenge nok. Jeg syns det er litt morsomt. Barnslig kanskje, men hvorfor ikke?

Ansiktsmaske fra Apotek 1.

6 kommentarer:

  1. Hyggelig hilsen jeg sender deg. Wellness er sikker veldig bra, i alle fall ser frem til.
    God bedring og klem fra meg.

    SvarSlett
  2. Det er forfriskende med en ansigtsmaske - og når du har været syg, er det vigtigt at gøre noget godt for sig selv :-)

    SvarSlett
  3. Jeg er ikke så flink med sånt jeg heller, men du og du så deilig en føler seg etterpå og når en har vært syk trenger en litt ekstra pleie.

    God helg til deg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er en god følelse når en får tatt seg tid :-)

      Slett