lørdag 30. august 2014

Posesalg på sko.....

Jeg er faktisk ganske god på å unngå posesalg. I går kom jeg hjem med en pose likevel. Med sko.

Fra Lille Vinkel sko i Vestby.
Og årsaken er disse.

Skolettene er mer grønne enn det ser ut som på bildet.

Forrige vinter hadde jeg så lyst på et par grønne skoletter, men syns de var litt dyre. Og nå lå plutselig et par lignende foran meg. Kanskje er de ikke så moderne denne sesongen, men jeg gleder meg over dem i alle fall. Pluss en del andre skinnsko til forskjellig bruk.......

4 kommentarer:

  1. Kjekt med posesalg! Det var flotte sko du fant der :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Jeg kunne ikke stå i mot :-)

      Slett
  2. Tillykke med de fine skoletter! Posesalg lyder spændende :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Det er spennende, en finner jo gjerne noen skatter :-)

      Slett