søndag 3. januar 2016

Deilig spasertur i snøvær.

Selv om det har snødd hele morgenen, er det bare et tynt lag snø på bakken. Snøfnuggene er lette, og kommer i rolig tempo.

Jeg gikk på skogstier i nærområdet. Litt is under snøen her og der gjorde at en måtte trå forsiktig, men det var ikke verre enn at noen var ute og syklet. Med piggdekk da. Jeg møtte dem underveis, og de syklet så stødig som bare det.


Lyngen stakk godt opp av snøen, så det er nok en stund til det blir skiføre. Det betyr ikke så mye for min del. Jeg syns det er deilig å være ute uansett.


6 kommentarer:

  1. Lett fluffy snø er det kommet her også. Det har i alle fall blitt lysere ute :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er deilig når det blir lysere :-)

      Slett
  2. Hei!
    Det jeg synes er mest spennende med snø, er at man kan se hvilke dyr som har vært ute og gått. I dag fant jeg ingen, bare fotspor og bilspor fra naboen.
    God kveld! Anne

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er sant, alle spor vises :-)
      God kveld.

      Slett
  3. Deilig å være ute uansett - ening det - men det hadde vært fint med en skitur snart.

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er en her i huset som også venter :-)

      Slett