søndag 18. februar 2018

Korte vanter.

Jeg ble litt gira på mønsteret til lua Vinter, så nå har jeg strikket to par vanter i samme mønster. De skal også hete Vinter. Det var en veldig gøy måte å få brukt restegarn på. Etter at de på det nederste bildet var ferdige, hadde jeg 50 cm garn igjen av det svarte. Veldig fornøyd med det!

Begge er strikket med pinner nr. 3 og 4, og i superwash ull. Blåfargen er fra Dalegarn og garntypen Falk. Oppskriften er kun på norsk foreløpig, og kan kjøpes fra min hjemmeside.




4 kommentarer:

  1. Så fine de ble,og jeg likte spesielt godt de siste. Kjekt å bli kvitt restegarn, ja :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Ja, jeg syns det var en spennende fargekombinasjon på de siste :-)

      Slett
  2. Skikkelig fine. Blått og grått er fint sammen.
    Ha det godt! Anne

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk 😊
      Jeg syns også det er en fin kombinasjon.

      Slett